Inloggen

MySupport

E-mailadres:

Wachtwoord:
Wachtwoord vergeten?Log nu in!

Aanmelden

Voor MySupport

Bent u een gebruiker van Rebif® en heeft u nog geen website account? Meld u dan nu gelijk aan om van de online services van MySupport gebruik te maken!

Nu aanmelden!

Over MySupport

Het MySupport programma voor mensen met multiple sclerose (MS)

WAT BIEDT MYSUPPORT?

Het MySupport programma geeft u aanvullende ondersteuning op de begeleiding die u al krijgt van uw neuroloog of MS-verpleegkundige. Het programma is een service naar u toe, en ook om u te stimuleren uw medicatie op de juiste manier te gebruiken zodat u het meeste profijt van uw behandeling heeft. U kunt het programma raadplegen voor praktische zaken omtrent uw behandeling voor MS. De services van MySupport zijn gratis.

MySupport gaat uit van de mogelijkheden die mensen met multiple sclerose (MS) hebben en geeft realistische informatie over wat u kunt verwachten van uw ziekteremmende behandeling voor MS. Een persoonlijke benadering staat hierin centraal.

PERSOONLIJKE BEGELEIDING

MySupport heeft speciaal getrainde verpleegkundigen die het centrale aanspreekpunt zijn voor uw wensen, behoeften en vragen ten aanzien van uw behandeling. De MySupport-verpleegkundige komt bij u thuis om u onder andere bij de zelftoediening van Rebif® te begeleiden. U krijgt één vaste verpleegkundige die gedurende het programma regelmatig contact met u heeft middels een huisbezoek, een telefonisch contact of per email.

Wanneer u met MS leeft of wanneer u langdurig medicatie gebruikt kan het op sommige momenten prettig zijn om met iemand contact te hebben die weet wat u ervaart of u kunt iemand anders tot steun zijn; daarom is er het MySupport Ambassadeurs Netwerk. Wanneer u ingelogd bent vindt u hierover meer informatie.

THUISLEVERING VAN UW MEDICATIE

MySupport levert de medicatie per koerier bij u thuis (of op een door u gekozen adres) af op een met u afgesproken tijdstip, van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. Als het tijd is voor een nieuwe levering zal MySupport contact met u opnemen om een nieuwe afspraak te plannen en als er een nieuw recept nodig is zal MySupport dit voor u bij de neuroloog opvragen. Dit alles om voor een optimale ondersteuning voor u te zorgen.

WIE BIEDT MYSUPPORT AAN?

MySupport is een samenwerking tussen Merck B.V. en ApotheekZorg B.V. om mensen met MS die Rebif® voorgeschreven hebben gekregen optimaal te ondersteunen gedurende hun behandeling. De keuze om een bepaald medicijn voor te schrijven is de verantwoordelijkheid van de arts.

Merck B.V. is een farmaceutisch bedrijf dat zich specifiek op drie indicatiegebieden richt, waar neurologie er een van is. Bij Merck B.V. staat de patiënt centraal en vindt daarom belangrijk dat wanneer er door Merck geproduceerde medicijnen toegepast worden, de gebruiker optimaal ondersteund wordt.

ApotheekZorg is een landelijk werkende zorgapotheek, gespecialiseerd in het leveren van farmaceutische zorg. ApotheekZorg heeft een team van ervaren verpleegkundigen, apothekers, servicemedewerkers en koeriers in dienst. Informatie over de dienstverlening van ApotheekZorg is niet bedoeld als informatieverstrekking over en/of reclame voor de genoemde medicijnen of het gebruik van medicijnen te stimuleren.

In 2010 heeft de MySupport service onder gebruikers van het programma een 8.3 gescoord in een klanttevredenheidsonderzoek.

Uw privacy is te allen tijde gewaarborgd. Merck B.V. heeft nooit inzage in persoonlijke gegevens van mensen met MS of in patiëntengegevens van ApotheekZorg, neurologen en/of MS-verpleegkundigen.

Uiteraard is het aan u of u gebruik wilt maken van het MySupport programma.